Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Δήθεν!



     Είμαι δήθεν, καλός οικογενειάρχης, με την ερωμένη μου, τα λεφτά μου, τα τσαλαπατημένα όνειρά μου και τη συνείδησή μου ήσυχη για να κριτικάρω τους άλλους.
Είμαι γκέι και παντρεύτηκα μια καλή ανυποψίαστη γυναικούλα που την αφήνω να αργοπεθαίνει, να χοντραίνει, να μαραζώνει γιατί τις νύχτες  την απορρίπτω… 
Καταστρέφω τις ζωές των άλλων αλλά τους χαμογελώ και τους ξεγελάω… 
Σιχαίνομαι να ζω μαζί σου αλλά αγαπώ το πορτοφόλι σου. 
Συμβιβάζομαι γιατί... χάνομαι. 
         Είμαι δήθεν. Είμαι αυτό που φτύνω στους άλλους αλλά σε εμένα το ανέχομαι. Κρίνω την απιστία στους γύρω μου και την λαχταρώ στα όνειρά μου... Θέλω να ανήκω σ᾽ εσένα αλλά μένω με εκείνη για να μην αφεθώ στο πάθος μου.Σου γυρίζω την πλάτη και φεύγω τρέχοντας γιατί είσαι ο απόλυτος έρωτας που αναζητούσα και τρέμω...
Είμαι φτωχός και καμαρώνω για την τιμιότητά μου, μα μόλις η ζωή μου ρίξει ένα φράγκο ξιπάζομαι και κάνω λαμογιές…
         Μ᾽ αγαπώ για να μ᾽ αντέξω. Με μισώ γιατί το μυαλό μου δεν δέχεται τις πράξεις μου.
Θέλω την ελευθερία μου και κυνηγώ τη σκλαβιά μου. Θέλω να είμαι καλλιτέχνης και γίνομαι έμπορος, δικηγόρος, γραφιάς. Ξυπνάω το πρωί να πάω στη δουλειά και μόνο στην ιδέα αρρωσταίνω.
        Θέλω να πετάξω αλλά στυλώνω τα πόδια μου στη γη για να μη βγάλω φτερά. 
Γιατί, αν πετάξω, μπορεί να φύγω μακριά και να γίνω όλα εκείνα που ονειρεύτηκα αλλά δεν τόλμησα ποτέ να τα ακολουθήσω και, τότε, 
όλα αυτά που με ψευτιά έχτισα θα γκρεμιστούν και θα μείνω γυμνός απέναντι στον εαυτό μου και τις αλήθειές μου…
Αντέχεις;;;





Υ.Γ  Στην καταπληκτική επαναστάτρια γιαγιά μου που με έμαθε να μη συμβιβάζομαι!




2 σχόλια: